Uw bedrijf groeit en wanneer de zaken goed gaan, dan neemt ook het aantal medewerkers toe. Daarbij is belangrijk dat de behoefte aan functionaliteit meer op de individuele gebruiker is afgestemd. U zoekt een ICT-oplossing zonder kopzorgen over veiligheid en betrouwbaarheid en zonder hoge investeringskosten, u zoekt Werkplek online van A1 Internet!
A1 neemt u die zorg uit handen, daarom biedt A1 u Werkplek Online. De complete online werkplek voor ieder individu op maat. U hoeft niet te investeren in hard- of software en u beschikt altijd over recente software-updates. Met Werkplek Online ontstaat er meer ruimte voor uw bedrijfsvoering. Daarnaast werken steeds meer gebruikers mobiel. Doordat documenten en software altijd en overal beschikbaar zijn, stijgt de productiviteit van uw medewerkers. Ontdek ook de voordelen van online werken en kies voor Werkplek Online van A1.
Wat zijn de voordelen van Werkplek Online?
De online werkplek ziet er net zo uit als u gewend bent met uw huidige pc of laptop. Bij KPN betaalt u voor het applicatiegebruik als cloudoplossing. Daarnaast kunt u zelf uw eigen pakket van applicaties samenstellen, inclusief uw bedrijfs specifieke applicaties. U kunt het aantal werkplekken eenvoudig aanpassen.
Met Werkplek Online neemt A1 die zorg uit handen en biedt u de zekerheid van een flexibele, veilige en toekomstvaste werkplek
Voor externe medewerkers is een account met beperkte toegang mogelijk. Zo krijgt iedere gebruiker precies wat hij nodig heeft en betaalt u slechts voor het gebruik. Door het inzetten van Werkplek Online kunnen uw ICT-medewerkers zich meer richten op het verbeteren van uw bedrijfsprocessen. De betrokkenheid van uw eigen ICT-medewerkers bij hun eindgebruikers vindt A1.
Uiteraard kan A1, op uw verzoek, ook aanvullende ondersteuning leveren voor specifieke ICT-vragen.
U kunt zeer gemakkelijk de functionaliteit van uw Werkplek Online bepalen. De basismodule bevat Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Internet Explorer en Adobe Acrobat Reader. U kunt de basismodule zelf eenvoudig uitbreiden met aanvullende software waaronder uw specifieke bedrijfsapplicaties door middel van één druk op de knop.
Met Werkplek Online krijgt u uw eigen Self Service Module. Hiermee kunt u zelf gebruikers toevoegen en verwijderen, functionaliteit wijzigen door het toevoegen of verwijderen van applicaties en overzicht houden over eindgebruikers en werk- plekken. Daarnaast staat onze gespecialiseerde sevicedesk voor u klaar voor vragen van uw ICT-medewerkers.
Doordat u ook via het internet altijd toegang heeft tot uw Werkplek Online is telewerken vanuit huis veilig geregeld.
Uw medewerkers kunnen nu eenvoudig beschikken over hun documenten en applicaties, waardoor een dag telewerken vanuit huis of een andere vestiging geen extra rompslomp met zich meebrengt. Wilt u een demonstratie of presentatie geven bij een klant vanuit uw eigen werkplek? Met Werkplek Online kan het allemaal. Daarnaast biedt A1 de mogelijkheid om ook via pda’s en smartphones uw e-mail en kalender te bereiken.
In onze datacenters staan uw applicaties en gegevens op een veilige plek. Mocht uw pc of laptop worden gestolen, of uw bedrijfspand beschadigd raken door calamiteiten zoals brand, dan blijven uw bedrijfsgegevens in ieder geval gespaard. Onze datacenters zijn optimaal beveiligd. De servers waarop uw werkplek draait, staan in een brandveilige ruimte.
Naast kostenbesparend is Werkplek Online vooral heel erg makkelijk. A1 zorgt voor het onderhoud van de meegeleverde werkplekapplicaties en recente updates.
U wilt maximale vrijheid in het inrichten van uw werkplek, zonder kopzorgen, maar wel betrouwbaar en veilig?
- (Thuis)werken via internet?
U logt in met een inlognaam, een wachtwoord en met een éénmalige code. Uw gegevens zijn altijd en overal beschikbaar.
Op kantoor, thuis of onderweg. Veilig en met hoge beschikbaarheid.
Via maandelijkse en ‘real time’ rappor tages krijgt u overzichtelijke managementinfor matie. Verschillende rapportages geven u inzicht in het gebruik van het aantal beschikbaar gestelde werkplekken, de afgenomen applicaties en de performance van uw Werkplek Online omgeving.
U abonneert zich op een Werkplek Online. U krijgt daarmee toegang tot een standaard werkplek, eventueel uitgebreid met functionaliteiten en programma’s waar u normaal flink voor
moet investeren. Met Werkplek Online krijgt u toegang tot deze programma’s voor een vast bedrag per maand. A1 zorgt voor de veilige toegang tot uw werkplek en continue beschikbaarheid van uw werkplek, zodat u zich kunt richten op uw bedrijfsvoering.
Hoe wordt Werkplek Online beschikbaar gesteld?
Werkplek Online is beschikbaar op kantoor, maar ook vanaf een andere locatie waar u de beschikking heeft over een computer of mobiel toestel (smartphone of pda) met een internetverbinding. Voor toegang via internet maakt u gebruik van een extra beveiligde toegang via een aanvullend éénmalig wachtwoord met de Digipas of een SMS-code.
Op kantoor adviseren wij een vaste beveiligde verbinding tussen uw kantoor en ons datacenter. Op kantoor logt u via het intranet in met een gebruikersnaam en wachtwoord. Buiten kantoor gebruikt u naast een gebruikersnaam en wachtwoord de Digipas of een SMS-code. Op deze wijze heeft u daarna veilig toegang tot uw Werkplek Online.
- Extra uitbreidingsmogelijkheden
Werkplek Online biedt naast de basismodule enkele tientallen extra applicaties die u met een druk op de knop kunt gebruiken. De lijst met standaard applicaties wordt periodiek uitgebreid op basis van nieuwe ontwikkelingen.
Digipas of SMS-code: veilig werken via internet met unieke en persoonlijke toegangscode.
terug